Thursday, July 2, 2009

Gua Akan Buat Comeback!! Haha

Salam Pakatan Rakyat.

Sori la kengkawan sume, gua sebelum ni jarang update sejak kemenangan kepimpinan ulama. Kebetulan, gua baru dapat kerja dengan satu syarikat swasta. So bz la dengan karier gua skang ni.

Gua dihubungi oleh kengkawan gua, desak gua terus menulis. Diorg menunggu2 artikel gua tentang isu2 politik semasa. Sori la, gua takleh janji akan maintain menulis. Tapi gua akan cuba la.

Sejak kali terakhir gua menulis, dah macam2 bende berlaku. Tak dapek la gua nak tulis pandangan gua tentang semua isu tu. Gua banyak keje skang ni, so gua kena utamakan keje2 gua supaya cepat sket gua naik pangkat. Hehe.

Okla, nanti gua sambung untuk next issue. Adios.

5 comments:

Anonymous said...

"Gua dihubungi oleh kengkawan gua, desak gua terus menulis. Diorg menunggu2 artikel gua tentang isu2 politik semasa."

Uuuwweeekkkkkkkkk........!!!!!!!

Blog sampah!

matakepe said...

jangan give-up!terus menulis, lawan tetap lawan!

Anonymous said...

http://syahrilkadir.wordpress.com/2009/07/10/bila-anak-melayu-dirawat-di-gereja/

Anonymous said...

wtf??

Anonymous said...

comeback kepale butoh. stakat tumpang populariti adukataruna boleh blah la. dah takde modal nak kutuk ulamak terus senyap. ada modal kang timbul balik. tutup aje blog sampah ni.