Wednesday, May 20, 2009

Aku, Blog & Dunia

Assalamualaikum bro.

Nama gua Kudin Mansor. Ini bukan Bahasa Inggeris, ini nama. Gua baru lagi dalam dunia blogging ni. Tak puas ati ngan memember gua lelain yg dah ada blog masing2.

Gua akan gunakan kepala otak berjambul gua ni untuk buat lu org sume pikiaq dgn waras.

Gua ahli setia PAS, sbb famili gua mmg keturunan PAS sejak zaman Dr Asri lagi, tapi bapak gua bukan pentaksub dia. Bila dia belah tinggalkan PAS, bapak gua terus follow PAS sampai arini.

Tapi kalo korang tgk muka gua, konfem korang igt gua ni mamat jual dadah punya. Sorila beb, gua ada pendirian sndiri pasal penampilan. Yg penting gua selesa ngan imej gua, lu org apahal nak sebuk2 jaga tepi kain gua? Haha.

Okla, dah byk gua melalut ni.

Nanti la gua sambung balik...

1 comment:

uma said...

wa rasa klu potong jari lu tu,
mesti darah kluar kaler ijau...haha