Thursday, May 21, 2009

Intro blog gua

Agak-agak lu la, apa pasal gua guna tema blog gua ni "kepala otak berjambul"?

Pasal gua ni antara peminat-susah-mampus filem2 P Ramlee. Ni la antara dialog feberet gua.

Dailog ni memberi inspirasi buat gua nak mula blogging ni, yakni :

1) nak galakkan korang guna kepala otak berjambul dalam nak hadapi apa2 situasi

2) nak korang semua jangan kena tipu ngan watak2 org yg nampak alim tapi kepala otak tak berjambul

3) nak korang semua tengok kandungan apa yg gua nak cakap, bukan tengok gaya bahasa gua yg mmg mangkuk ayun

Tu la misi gua yg murni kat blog ni.

Gua nak negara Islam sama macam lu.

Tapi gua mmg anti sesape yg bongkak, perasan bagus tapi tin kosong!
Satu lagi, gua tak suka dicucuk hidung mcm lembu,

Gua ada kepala otak berjambul, biar gua ngan pdirian gua sndiri. OK?

Jumpa lagi kat next entry! Hahahahahaha...

No comments: